.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلستان به جمع توليدکنندگان برق مي پيوندد

استاندار گلستان گفت: با راه اندازي نيروگاه 1500مگاواتي علي آبادکتول استان گلستان به جمع توليد کنندگان برق کشور مي پيوندد.

مهندس "جواد قناعت" روز يکشنبه در بازديد از نيروگاه برق شهرستان علي آبادکتول اظهارداشت: با راه اندازي اين نيروگاه در فاز اول 1000مگاوات به ظرفيت توليد برق در کشور افزوده مي شود.

وي ادامه داد: تکميل اين نيروگاه که تاکنون 82/6درصد پيشرفت داشته است در دو فاز تعريف شده که در سال جاري دو واحد از فاز اول اين نيروگاه مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

استاندار گلستان گفت: در مجموع براي نيروگاه علي آباد 5هزار ميليارد ريال (500ميليارد تومان) اعتبار تخصيص يافته است که براي تکميل اين نيروگاه يک هزار و 200ميلياردريال (120ميليارد تومان) اعتبار ديگر مورد نياز مي باشد.

مهندس قناعت ضمن ابراز رضايت از شتاب و توسعه اقدامات برق رساني در استان گلستان همچنين اضافه کرد: اجراي اين طرح ها در تامين برق مطلوب منطقه نقش به سزايي داشته و زمينه براي برق رساني مطمئن به واحدهاي توليدي و صنعتي و شکوفايي اقتصادي و اجتماعي نيز فراهم مي شود.

مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان گلستان نيز در اين بازديد گفت: نيروگاه علي آبادکتول از مصوبات سفر استاني هيئت دولت به گلستان بوده که 69درصد توليد آن در پيک تابستان در داخل استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و مابقي به شبکه سراسري تزريق مي شود.

مهندس "کرم رضايي" افزود: بار پايه استان در فصول غير تابستان حدود 330مگاوات است که در تابستان اين رقم به 690مگاوات رسيده است.

گفتني است فاز دوم نيروگاه علي آبادکتول احداث 500مگاوات نيروگاه بخار است که ظرفيت نيروگاه سيکل ترکيبي را به 1500مگاوات افزايش خواهد داد.

ياداور مي شود برابر برنامه زمان بندي مي بايست تا پايان سال 89 در مجموع شش واحد نيروگاه گازي وارد مدار شود که با تحقق اين امر 972مگاوات به ظرفيت توليد برق کشور افزوده مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.